heej :(

asså i dag var felicia och hanna här. Dom målade med mina aquarell färger och på min sånna papper. Jag är jätte rädd om dom och dom bara slösar på det och fjantar sig. När dom va klara så va golvet en regnbåge som jag fick städa upp under tiden dom gick ut och hoppa. Asså jag fick städa upp jag som inte änns målat för det " fans inga penslar kvar" . Och sen går hanna hem då fortsätter felicia att hoppa med min illa syster som är 4 år. jag fattar inte att hon väljer henne framför mig . sen kom hanna tillbaka och då kom dom in i rumet men städa det gjorde dom inte dom bara klaga på mig och sen sa felicia att hon behövde gå hem och bara för det så behövde såklart hanna gå hem också. asså jag har världens sämsta kompisar det är bara att erkänna jag hatar min vänner och dom gillar inte mig dom bara utnytjar mig så dom kan få hoppa studsmatta. och det värsta är att mina föräldrar tror att dom är snällast i världen och bjuder dom på glass och allting . asså jag gråter typ nu men vill inte få ut det för då kommer mina föräldrar se det och då kommer dom börja bråka med mina kompisars föräldrar. Det är så oretvist. Dom ända bra kompisarna jag har i klassen är ellen och emilia. Becca är också världens bästa kompis men hon har bytt skola och nu känns det som om mitt liv är upp och ner vänt. Snälla någon hjälp mig jag har värsta krisen nu. Nu kan jag lika gärna ta livet av mig. Snälla någon hjälp mig . Det är skit svårt för om jag säger det till dom elr igentligen är det mest felicia . I alla fall då kommer alla att hata mig och jag kommer vilja ta livet av mig jag lovar. Jag har haft så här innan. Ingen i min klass gillade mig , becca kunde inte va med mig för hennes kompisar sa att om hon va med mig så skulle hon inte få va med dom och dom yngra tyckte jag va för lång att leka med så allt gick åt skogen. Jag gick på rasterna och pratade med lärarna men mest med mig själv.Men det ändrade sig när någons bästis behövde sluta så då blev jag hennes bästis i stället. Jag vill inte att det ska hända mig igen . Kan inte någon bara hjälpa mig för en gångs skull . Jag är skit ensam. Mina kompisar vet inte ens om den här bloggen för om dom läste här skulle dom döda mig. Ingen vet om min blogg inte änns mina föräldrar eller mina syskon. Snälla om någon nu i hela universum läser det här ( men jag tror inte någon kommer att göra det) så snälla hjälp mig snälla snälla snälla!!!!!!!
kram en ledsen tjej som inte vet vad hon ska göra med livet för just nu så håller någon på och föstör det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0